Nowych czytelników proszę o jedno - zanim zabierzecie się za pierwsze rozdziały, przeczytajcie ten najaktualniejszy. Jeśli się Wam nie spodoba, nie zmarnujecie czasu, jeśli wręcz przeciwnie, będziecie mieć motywację do przebrnięcia przez fatalne początki. Z góry dziękuję.

poniedziałek, 21 września 2015

INFORMACJA

        Choć nie zwykłam tego robić, muszę się wycofać z projektu, którego plan jakiś czas temu ogłosiłam. Chodzi oczywiście o piątą część MWADGDoszłam do wniosku, że tworzenie nowej wersji czegoś, co już kiedyś napisałam, jest zbyt odtwórcze. Może i stanowi jakieś wyzwanie, ale ileż można wałkować jedną rzecz? Jak to napisałam, tak napisałam i tyle. 
Oczywiście nie pozostawię ewentualnych zainteresowanych w niewiedzy. Już jakiś czas temu stworzyłam streszczenie WYRA, ale i z niego zrezygnowałam. Dziś rano wypunktowałam najistotniejsze wątki dotyczące postaci, które pojawiły się już w MWADG i opublikuję tę listę tuż po ostatnim rozdziale. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz